Shop Mobile More Submit  Join Login
Rorschark by DJCoulz Rorschark by DJCoulz
Haha, it had to be done.


Done for :iconskratchjams: Animal + Comic Jam
Basically mix a comic character with an animal, and of course I couldn't help but think of Rorschark since so many people I know mispronounce Rorschach. So it's the Character Rorschach from Watchmen mixed with a shark, little bit Great White, little bit Black tip Reef. (those are my faves)

Haha this is really dumb but I didn't want anyone to beat me too it! XDD

Enjoy the absurdity!


Rorschach: [link]

Shark: [link]
Add a Comment:
 
:icontylar-annell:
Tylar-Annell Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha, I love it. Fantastic.
Reply
:iconfrecklelemonade:
FreckleLemonade Featured By Owner May 19, 2012  Hobbyist General Artist
i caught this out of the corner of my eye and i nearly died laughing xD awesome xD
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner May 20, 2012   Digital Artist
:D
Reply
:iconskaramanger:
SkaraManger Featured By Owner Feb 19, 2012
oh man! had me in stitches for a while there!! great work hah made my day!
Reply
:iconhaphazard-witch:
Haphazard-Witch Featured By Owner Feb 6, 2012  Hobbyist General Artist
This, this art has no words that can describe how amazing this is!
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Feb 8, 2012   Digital Artist
XD Thanks!
Reply
:iconfabiovermelho:
FabioVermelho Featured By Owner Jan 28, 2012
Hahahaha, what a simple and fabulous idea! Liked this so much! :XD:!
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Jan 28, 2012   Digital Artist
Glad you like! Thanks!
Reply
:iconfabiovermelho:
FabioVermelho Featured By Owner Jan 28, 2012
You're welcome!
Reply
:icondragonariaes:
dragonariaes Featured By Owner Jan 24, 2012  Professional General Artist
lol Awesome idea. The name made me giggle.
Reply
:iconcattheminion:
CATtheMinion Featured By Owner Jan 22, 2012   General Artist
sharkbadger don't give a shi.... ?
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Jan 22, 2012   Digital Artist
HAhahaha. YUS.
Reply
:iconcattheminion:
CATtheMinion Featured By Owner Jan 23, 2012   General Artist
lolz. :iconimdeadplz:
Reply
:iconelnamis:
Elnamis Featured By Owner Jan 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
This is awesome >D
Reply
:iconritzwill:
RitzWill Featured By Owner Jan 22, 2012  Student General Artist
ha thats pretty cool
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Jan 22, 2012   Digital Artist
Haha thanks man, your venom one was pretty cool to, great design and colors!
Reply
:iconritzwill:
RitzWill Featured By Owner Jan 22, 2012  Student General Artist
I just sampled the venom shading off spiderman the animated series. I really like how you did yours too! I thought of doing something similar but i wasn't sure which animal to go with rorshak. your hit the nail right on the head.
Reply
:icondreviator:
Dreviator Featured By Owner Jan 23, 2012
You could say he hit the nail right on the hammerhead. Both of yours (venom and rorschach)are awesome!
Reply
:iconritzwill:
RitzWill Featured By Owner Jan 23, 2012  Student General Artist
haha hammerhead. thank you very much
Reply
:iconravenfire5:
Ravenfire5 Featured By Owner Jan 22, 2012  Professional Digital Artist
best drawing ever. XD
Reply
:iconisreal8nc:
isreal8nc Featured By Owner Jan 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haha nice play on words ! and concept too :)
AWESOME :)
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Jan 22, 2012   Digital Artist
Thanks!
Reply
:iconisreal8nc:
isreal8nc Featured By Owner Jan 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
you welcome buddy !!!
Reply
:iconslippyninja:
slippyninja Featured By Owner Jan 22, 2012
"All the people floating around in the turbulent ocean will look down and they will shout 'Save us...' and I'll whisper..No"
-Rorschark
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Jan 22, 2012   Digital Artist
Haha Amazing.
Reply
:iconslippyninja:
slippyninja Featured By Owner Jan 22, 2012
hehe glad someone picked up on my quote
Reply
:iconmortysir:
Mortysir Featured By Owner Jan 22, 2012
Oh my god XD

+1 Internet
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Jan 22, 2012   Digital Artist
XD
Reply
:iconchriscrowell:
ChrisCrowell Featured By Owner Jan 22, 2012   Traditional Artist
Shit Coulz!This is epic!It did have to be done.XD:clap:
I bet he smells as bad as Walter did too.LOL!
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Jan 22, 2012   Digital Artist
Haha omg, I bet he REEKS I never even thought of it. UEhg. XD
Reply
:iconmasterofaeons:
MasterofAeons Featured By Owner Jan 22, 2012
Nice.
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Jan 22, 2012   Digital Artist
Thanks!
Reply
:iconjoshawafrost:
JoshawaFrost Featured By Owner Jan 22, 2012  Professional Digital Artist
This is sweet!!!
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Jan 22, 2012   Digital Artist
Thanks man, Dude did you see the Ravens Patriots game... Wow.
Reply
:iconjoshawafrost:
JoshawaFrost Featured By Owner Jan 23, 2012  Professional Digital Artist
Yeah! damn kickers! Either you love the guys, or hate em! Either way it's their fault!
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Jan 23, 2012   Digital Artist
God, I mean I was happy with the outcome, but man you could just feel the heartbreak.

And yeah, if your job is to basically be the ballerina of the NFL then you better at least be damn good at it. I know Nick Folk cost us alot of stuff in the past. But the super bowl! Man, the Ravens had the Pats on the ropes most the game to, they really were working hard and then... that kicker. lord.

Also OMG WAI DID DERPFACE WINSKDVJBSFV;kijbvdsfv not happy. I hope Tom Brady's cold heart destroys them. XD The Giants are the only Rival I HAAAAAAAAAAAAATE, they can't be winning superbowls!sdkvjbfv

Oh since you like the Mannings have you seen this [link]
Reply
:iconjoshawafrost:
JoshawaFrost Featured By Owner Jan 25, 2012  Professional Digital Artist
Hahaha! That video was hilarious!

I think I am rooting for the Giants on this one! My brother is in a pool and gets paid some decent money if they win, that pretty much the only reason though haha
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Jan 25, 2012   Digital Artist
Haha I bet you a drawing of Joe Montana they wont!

(IE. Giants win I gotta draw Joe Montana for you or Patriots win you gotta draw Staubach or Witten for me.)

You down for that? Brady's gunna murder Beaker btw. XD (we can put our collabs on hold till next football season ;) )
Reply
:iconjoshawafrost:
JoshawaFrost Featured By Owner Jan 29, 2012  Professional Digital Artist
Hahaha DEAL!!
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Jan 30, 2012   Digital Artist
You are so on! >:D
Reply
:iconmindroach:
Mindroach Featured By Owner Jan 22, 2012  Hobbyist
hah!
Reply
:icondjcoulz:
DJCoulz Featured By Owner Jan 22, 2012   Digital Artist
XD
Reply
:iconguil-gallway:
Guil-Gallway Featured By Owner Jan 22, 2012   Digital Artist
My initial reaction was: "Whaaaaat da ffff-"
But the more my brain chews on it the more I love it.
Reply
:iconlluma:
Lluma Featured By Owner Jan 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
Amazing :D
Reply
:iconsangvarg:
SangVarg Featured By Owner Jan 22, 2012  Hobbyist General Artist
weird... but awesome :D
Reply
:iconthebadartist81:
TheBadArtist81 Featured By Owner Jan 22, 2012
Cool :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 888 × 1069




Details

Submitted on
January 22, 2012
Image Size
340 KB
Resolution
888×1069
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,475
Favourites
171 (who?)
Comments
46
Downloads
54
×